Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

1ος ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ DRAGSTER - Τυμπάκι 31/3 & 01/04

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Λήξη εμπρόθεσμων συμμετοχών 26-03-2012 20.00 Γραμματεία
Οριστική λήξη συμμετοχών 28-03-2012 20.00 Γραμματεία
Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 31-03-2012 08.00 Πύλη
Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος 31-03-2012 08.30-10.30 Γραμματεία
Υποχρεωτική Ενημέρωση αγωνιζομένων 31-03-2012 10.30 Γραμματεία
3 Χρονομετρημένοι Προκριματικοί 31-03-2012 11.00 Πίστα
Άνοιγμα πύλης Αεροδρομίου 01-04-2012 08.30 Πύλη
1 Χρονομετρημένος Προκριματικός 01-04-2012 09.00-11.00 Πίστα
Δημοσίευση πίνακα ζευγαριών 01-04-2012 11.20 Γραμματεία
Αγώνες Dragster Auto Moto 01-04-2012 11.30 Πίστα
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος 01-04-2012 Αμέσως μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία
Δημοσίευση αποτελεσμάτων 01-04-2012 20΄μετά το πέρας του αγώνα Γραμματεία
Απονομές Επάθλων 01-04-2012 20΄μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων Γραμματεία

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν έως και την 30/03 στα γραφεία του συλλόγου , όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 στην διεύθυνση Ηρακλή 45 στο Ηράκλειο Κρήτης. Στις 31/03 & 01/04 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 08.00 έως τις 19.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα .
Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Ο Α.Σ.Η, Ε mail asihellas@Gmail.com και η ΦΙΜΑ., Email fimaclub@Gmail.com , τηλ. 2810 301289 , τηλ.&fax 2815 009339 , και site http://www.proactionracing.gr μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ και της ΑΜΟΤΟΕ οργανώνει αγώνα Dragster Auto-Moto που θα διεξαχθεί στις 31/03 και 01/04/2012 στο στρατιωτικό Αεροδρόμιο του Τυμπακίου . Οι αγώνες θα γίνουν σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ του ΕΑΚ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας και των παραρτημάτων τους , των προκηρύξεων Πρωταθλημάτων της ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ και των εγκυκλίων τους , του γενικού κανονισμού της FIA & FIM και των παραρτημάτων τους , του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του και του Τεχνικού κανονισμού αγώνων Dragster Auto-Moto .
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Διακάκης Μανώλης Μέλη : Πλουμή Ευαγγελία – Βαρδιάμπαση Αικατερίνη
1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Πρόεδρος Αγωνοδικών :
Αγωνοδίκες : Διακάκης Νικηφόρος-Δαμανάκης Γιώργος
Αλυτάρχης : Διακάκης Μανώλης
Τεχνικοί Έφοροι : Λαφογιάννης Γιάννης-Παπαστεφανάκης Δημήτρης-Κοπανιστής Αντώνης
Χρονομέτρηση : Proaction
Γραμματέας : Πλουμή Ευαγγελία
Υπεύθυνος ασφάλειας : Κτιστάκης Στέλιος
Η ΟΜΑΕ, η ΑΜΟΤΟΕ , η διοργανώτρια λέσχη , η Οργανωτική Επιτροπή τα στελέχη οι κριτές και οι οδηγοί του αγώνα δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα . Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία η ΟΜΑΕ και η ΑΜΟΤΟΕ έχουν συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες
ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ
Ο αγώνας θα μετρά σαν 1ος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Dragster Auto-Moto 2012 .
ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΘΕΣΗ-ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
3.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ένας αγώνας Dragster είναι ένας διαγωνισμός επιτάχυνσης μεταξύ δύο οχημάτων από στάση κα για ορισμένη εξ αρχής απόσταση που αυτή είναι το ¼ του μιλίου (402,336 μ.) . Ο διαγωνισμός αυτός εκκινεί με μια ηλεκτρονική συσκευή που αποκαλείται Christmas Tree . Με την εκκίνηση του κάθε αγωνιζόμενος ενεργοποιεί ένα χρονόμετρο κόβοντας μια δέσμη φωτοκύτταρου και το σταματάει κόβοντας την αντίστοιχη δέσμη φωτοκύτταρου στον τερματισμό . Ο επιτευχθείς χρόνος (ΕΤ) είναι αυτός που καθορίζει τις επιδόσεις των οχημάτων
3.2 ΠΙΣΤΑ
Η πίστα βρίσκεται στο Στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τυμπακίου που βρίσκεται στην είσοδο του Τυμπακίου ερχόμενοι από Μοίρες . Το μήκος της είναι 1200 μέτρα και το φάρδος της είναι 45 μέτρα .

3.3 ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
3.3.1 ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το σύστημα έχει δύο σειρές κάθετων φώτων παρέχοντας οπτικώς την αντίστροφη μέτρηση για κάθε οδηγό . Οι οδηγοί προσπαθούν να εκκινήσουν μεταξύ του σβησίματος των τριών πορτοκαλί φώτων και του ανάματος του πράσινου .
3.3.2 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ
Οι παρακάτω ξεχωριστές επιδόσεις καταγράφονται σε κάθε κούρσα για κάθε οδηγό , ο χρόνος αντίδρασής του κατά την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 18 μέτρα από την εκκίνηση , ο χρόνος που πέτυχε στα 201,168 μέτρα από την εκκίνηση , η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά , ο χρόνος που πέτυχε στα 402,336 μέτρα από την εκκίνηση και η ταχύτητα που είχε περνώντας από αυτά .
3.3.3 ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ
Όταν κατά την εκκίνηση του οδηγού ανάψει στην πλευρά του κόκκινο φως αυτό πάει να πει ότι ο οδηγός ξεκίνησε ενωρίτερα από το επιτρεπόμενο και έτσι η προσπάθειά του είναι άκυρη και δεν επαναλαμβάνεται .
ΑΡΘΡΟ 4 . ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΚΤΑ
Οι κατηγορίες χωρίζονται σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό Dragster Auto-Moto .
Κατηγορίες Μοτοσικλετών
Κατηγορία Mini Pro
Κατηγορία Pro Z
Κατηγορία Street 1
Κατηγορία Street 2
True Street Moto
Κατηγορία Pro Street 1
Κατηγορία Pro Street 2
Κατηγορία Super Street
Κατηγορία Super Pro

Κλάσεις αυτοκινήτων
Κλάση True Street 12
Κλάση True Street 13
Κλάση ΒΑ/1
Κλάση ΒΑ/2
Κλάση ΒΤ/1
Κλάση ΒΤ/2
Κλάση ΑΑ/1
Κλάση ΑΑ/2
Κλάση ΑΤ/1
Κλάση ΑΤ/2
Κλάση Open

Όλα τα οχήματα πρέπει να είναι σύμφωνα με τους Τεχνικούς Κανονισμούς της κατηγορίας και της κλάσης τους . Η σειρά εκκίνησης στα προκριματικά και στον αγώνα είναι αυτή που φαίνεται ανωτέρω αρχίζοντας από τις μοτοσικλέτες .
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρη ετήσια αγωνιστική άδεια διαγωνιζομένου της ΟΜΑΕ για τα αυτοκίνητα και της ΑΜΟΤΟΕ για τις μοτοσυκλέτες . Κάθε όχημα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι 2 φορές και σε διαφορετική κατηγορία . Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μια φορά .
ΑΡΘΡΟ 6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΠΑΡΑΒΟΛΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται στην Γραμματεία του αγώνα . Το παράβολο εμπρόθεσμης συμμετοχής είναι 150€ για τα αυτοκίνητα και 130€ για τις μοτοσικλέτες . Οι εκπρόθεσμες συμμετοχές επιβαρύνονται με 30€ .
Η ασφάλιση ισχύει σε όλη την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα παύει δε να ισχύει με την έξοδο του οχήματος από τον αγωνιστικό χώρο, με την εγκατάλειψη του ή με τον αποκλεισμό του από τον αγώνα.
Για να συμμετάσχει ένας οδηγός στην κατηγορία SUPER PRO , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET.
Για να συμμετάσχει ένας οδηγός στην κατηγορία OPEN , θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες Α ή Β .
Μετά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής δεν επιτρέπεται η τροποποίησή της εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό του αγώνα. Ο αγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το όχημα που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας / κλάσης μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης . Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα όχημα δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία / κλάση που έχει εγγραφεί, το όχημα αυτό μπορεί μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση αγωνοδικών να μεταφερθεί στην κατηγορία / κλάση που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.
Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται μόνον εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή ή ο αγώνας ματαιωθεί .
Οι αριθμοί συμμετοχής τοποθετούνται στa πλαϊνά του οχήματος και σε ευδιάκριτο μέρος.
ΑΡΘΡΟ 7. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Δεν θα δοθεί εκκίνηση σε όχημα που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του Τεχνικού Κανονισμού οχημάτων Dragster και τις εγκυκλίους της ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ . Όλοι οι οδηγοί πρέπει, με ποινή αποκλεισμού, να φορούν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα εγκεκριμένη φόρμα και κράνος .
Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού : Να κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το όχημά τους αντίθετα με τη φορά του αγώνα και το σπρώξιμο του οχήματος από το ίδιο τον οδηγό ή από τρίτο για οποιοδήποτε λόγο μετά το σήμα εκκίνησης , καθώς και το ξάπλωμα (ψαράκι) πάνω στην μοτοσικλέτα .
ΑΡΘΡΟ 8. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ
Ο αγώνας θα διεξαχθεί ανά ζεύγη και σύμφωνα με τον τρόπο διεξαγωγής αγώνων Dragster της FIA-FIM , με ρυθμίσεις παραμέτρων στο PRO.400 όσο αφορά τον χρόνο εναλλαγής των πορτοκαλί φώτων με τα πράσινα και στο Professional όσο αφορά το διεθνές σύστημα σχηματισμού ζευγαριών από τα προκριματικά για τον αγώνα . Οι σειρές εκκίνησης στα προκριματικά και στον αγώνα καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα ίδιων κατηγοριών .
Στην εκκίνηση κάθε προκριματικού λαμβάνουν μέρος όλοι οι αγωνιζόμενοι ανά ζεύγη με στόχο την επίτευξη του καλύτερου χρόνου και τον σχηματισμό από αυτούς των ζευγαριών για τον κυρίως αγώνα .
Στην περίπτωση κατά την οποία κάποιος οδηγός λόγω ανωτέρας βίας δεν καταφέρει να κάνει έστω και μία προκριματική κούρσα , τότε οι Αγωνοδίκες του αγώνα έχουν το δικαίωμα να τον εντάξουν στην λίστα των προκριθέντων πίσω από όλους τους άλλους οδηγούς , εάν αυτή δεν έχει συμπληρωθεί . Αν είναι πάνω από ένας οι οδηγοί που θα ενταχθούν στην λίστα των προκριθέντων η σειρά κατάταξής τους θα ορίζεται από τη μέχρι εκείνης της στιγμής βαθμολογία τους στο πρωτάθλημα . Το παραπάνω θα μπορούσε να εφαρμοστεί ακόμα και αν παρουσιαστεί κάποιο σφάλμα στο σύστημα χρονομέτρησης κατά τη διάρκεια μιας προκριματικής προσπάθειας ή αν δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες .
Στο 1ο και το 3ο προκριματικό όλα τα μονά νούμερα διαγωνίζονται στον αριστερό διάδρομο και όλα τα ζυγά στον δεξιό ενώ στο 2ο και 4ο προκριματικό αντίστροφα . Στα ζευγάρια και σε όλες τις κατηγορίες η επιλογή λωρίδας ορίζεται από τους χρόνους επίδοσης . Ο οδηγός με τον καλύτερο χρόνο στα προκριματικά επιλέγει την λωρίδα που θα αγωνιστεί στον πρώτο γύρο του αγώνα (8άδα ή 16άδα) και στους επόμενους γύρους η επιλογή λωρίδας γίνεται από το οδηγό που έκανε το καλύτερο χρόνο στον προηγούμενο γύρο .
Όταν και οι δύο οδηγοί αφήνουν την γραμμή εκκίνησης πριν ανάψει το πράσινο φως (άναμμα κόκκινου) , νικητής θα είναι αυτός που θα έχει τον μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης . Όταν και οι δύο οδηγοί περνούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ των λωρίδων τότε αποκλείεται αυτός που πέρασε την γραμμή πρώτος (εκτός αν συνέτρεξαν λόγοι ασφαλείας , οπότε κρίνεται από τους Αγωνοδίκες) . Στην περίπτωση που κάποιος οδηγός χάσει τον έλεγχο λόγω υπερβολικών φρένων και έρθει σε επαφή με τα φωτοκύτταρα ή περάσει τη πλάγια ή την κεντρική γραμμή ακόμη και μετά τον τερματισμό αποκλείεται . Εκούσιο πέρασμα της πλάγιας γραμμής για να μην αφήσει συντρίμμια στη πίστα δεν εγείρει αποκλεισμό .
Επίσης τα παρακάτω περιγραφόμενα επιφέρουν αποκλεισμό του αγωνιζόμενου από τον αγώνα :
• Μετακίνηση του οχήματος από τον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης πριν από την εντολή του Αλυτάρχη .
• Καθυστέρηση προσέλευσης στις κόντρες πέραν των δύο (2) λεπτών στον χώρο εκκίνησης
• Καθυστέρηση κλειδώματος πέραν των 25΄΄μετά το κλείδωμα του ζευγαριού της συμμετοχής.
• Άρνηση συμμόρφωσης στις οδηγίες των Κριτών αγωνιζόμενου ή ατόμων της ομάδας του.
Εάν διακοπεί ο αγώνας για λόγους ανωτέρας βίας, είναι δυνατόν να θεωρηθεί ότι ολοκληρώθηκε εάν έχει ολοκληρωθεί το σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών . Στην περίπτωση αυτή απονέμονται για την βαθμολογία οι μισοί βαθμοί στο Πρωτάθλημα .
ΑΡΘΡΟ 9. ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Άπαξ το όχημα βρεθεί στην περιοχή εκκίνησης πριν τη γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του. Κανένα μέλος του συνεργείου δεν μπορεί να αγγίξει ή να προβεί σε κάποια λειτουργία ή ρύθμιση στο όχημα σε αυτή τη περιοχή . Όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν το στήσιμο του οχήματος στην γραμμή εκκίνησης , όπως ευθυγράμμιση του οχήματος , σκούπισμα ελαστικών , ρυθμίσεις ψεκασμού κινητήρα , κλπ) .
Μόλις το όχημα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης θα πρέπει να είναι έτοιμο να εκκινήσει . Για να είναι έγκυρο το πέρασμα , το όχημά θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνο του . Το στήσιμο θα πρέπει να γίνει με την ισχύ του οχήματος . Απαγορεύεται το στήσιμο και η εκκίνηση με σπρώξιμο.
Η εφαρμογή ή η χρήση οποιασδήποτε διάταξης, η οποία επιτρέπει στο οδηγό να εξακριβώσει την θέση του οχήματός του σε σχέση με τη γραμμή εκκίνησης απαγορεύεται . Μόνο οπτική παρατήρηση θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την εξακρίβωση της θέσης του οχήματος .
Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους οδηγούς για να στηθούν . Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα. Μετά το κλείδωμα και των δύο συμμετεχόντων στην εκκίνηση δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση του οχήματος, οι συμμετέχοντες οφείλουν να είναι έτοιμοι για το σήμα της εκκίνησης, το οποίο μπορεί να δοθεί ανά πάσα στιγμή. Οποιοσδήποτε οδηγός εκκινήσει πριν το σύστημα χρονομέτρησης ενεργοποιηθεί επιφέρει ακύρωση της προσπάθειάς του χωρίς την δυνατότητα επανάληψής της .
ΑΡΘΡΟ 10. ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΤΗΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (PARC FERME)
Οι 2 αγωνιζόμενοι του τελικού κάθε κατηγορίας, αμέσως μετά τον τερματισμό τους σε αυτόν πρέπει να κατευθύνουν τα οχήματά τους στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης όπου θα παραμένουν μέχρι το τέλος της προθεσμίας για την υποβολή ενστάσεων . Οδηγός που δεν θα κατευθυνθεί κατ’ ευθείαν στο χώρο αυτό θα αποκλείεται από τον αγώνα .
Στο διάστημα που τα οχήματα βρίσκονται κάτω από καθεστώς επιτηρούμενης στάθμευσης δεν επιτρέπεται καμία αφαίρεση , μετατροπή , προσθήκη ή ανεφοδιασμός , με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα .
ΑΡΘΡΟ 11. ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΕΣΕΙΣ
Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης μισή (½) ώρα μετά το τέλος του ελέγχου εξακρίβωσης . Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου οχήματος της συγκεκριμένης κατηγορίας και πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του οχήματος.
Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελικής κατάταξης, μέσα σε 20΄ από την ανάρτησή τους .
Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση .
Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη ή στους Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύονται από το σχετικό παράβολο το ύψος του οποίου ορίζεται ίσο με αυτό του παραβόλου συμμετοχής . Το παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή .
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο αγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε ή ένσταση θέτει στη διάθεση των αγωνοδικών το όχημά του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους . Κάθε παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από τον αγώνα και αναφορά στην ΟΜΑΕ ή στην ΑΜΟΤΟΕ .
Σε ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά ποσά δαπανών αποσυναρμολόγησης-συναρμολόγησης που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ . Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που δεν αναφέρονται στη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ αποφασίζουν οι Αγωνοδίκες . Tα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του οχήματος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του , επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου έγινε η ένσταση αν αυτή γίνει δεκτή . Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και τη μεταφορά του οχήματος είναι μεγαλύτερα από το ποσόν που έχει κατατεθεί η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο . Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά .
Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται και πρέπει να συνοδεύεται από παράβολο σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο της ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ το οποίο είναι το διπλό αυτού της ένστασης .
Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξεις του ΕΑΚ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας .
ΑΡΘΡΟ 12. ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Οι οδηγοί που προκρίθηκαν στα ζευγάρια κατατάσσονται βάσει των επιδόσεών τους σε κάθε φάση από αυτά . Δηλαδή στην φάση του τελικού (Δυάδα) βάσει της επίδοσης των οδηγών , έχουμε τον 1ο και τον 2ο . Στον ημιτελικό (Τετράδα) οι 2 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στον τελικό κατατάσσονται 3ος και 4ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά . Στον προημιτελικό (Οκτάδα) οι 4 εναπομείναντες οδηγοί που δεν πέρασαν στην τετράδα, κατατάσσονται 5ος , 6ος , 7ος και 8ος σύμφωνα με τον χρόνο τους στα προκριματικά. Εφόσον υπάρχει και η φάση του προ-προημιτελικού σε μία κατηγορία ακολουθείται το ίδιο σύστημα για την κατάταξη των υπολοίπων οδηγών .
Για τους οδηγούς που δεν προκρίθηκαν στον αγώνα των ζευγαριών , η κατάταξή τους καθορίζεται από τους χρόνους των προκριματικών .
ΑΡΘΡΟ 13. ΕΠΑΘΛΑ
Κύπελλα δίδονται στους 3 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 4 , στους 2 πρώτους οδηγούς κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 3 . στον πρώτο οδηγό κάθε κατηγορίας εάν ξεκινήσουν 2 . Κατηγορία με 1 συμμετέχοντα δεν αθλοθετείται .




ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΤΥΜΠΑΚΙ.......ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ

Little inn tympaki 2892052455-6944421321 35e 2klino-50e 3klino-60e 4klino
Glaros hotel agia galini 2832091151-6976688474-6981136176 40e 2klino-55e 3klino-65e 5klino
Panssion galini kalamaki 28920 45042-6932190799 2klino 30e- 3klino 30e – 4klino 40e



Οπως και σε καθε αγωνα στην Κρητη...παντα φροντιζουμε ωστε να εχουμε εκπτωση με τα καραβια της (ΑΝΕΚ-SUPER FAST).
H εκπτωση θα ειναι 50% σε ολα τα εισητηρια που θα δηλωσετε σε ατομικα και οχηματα.

Πρωτα θα δηλωνετε τηλεφωνικα συμμετοχη στο 2810301289 η 6972872983 ,επισης μαζι με τα στοιχεια της συμμετοχης σας θα πρεπει να μας δηλωνετε και τον αριθμο των ατομων και οχηματων που θα ταξιδεψουν , ωστε να τα στελνουμε στην (ΑΝΕΚ-SUPER FAST) για να σας κανουν την εκπτωση.
Αμεσως μετα τα παραπανω θα παιρνετε τηλ στο 210 4222440 για να κλεινετε κι εσεις τα εισητηρια σας....παντα μαζι με της επιστροφης σας.

Συμμετοχες ηδη αρχισαν να δηλωνουν , ενω μπορειτε να βαζετε τα χρηματα των συμμετοχων στην Εμπορικη (49638264) Διακακης Νικος.
(130 μοτο) , (150 αμαξια) , επισης θα πρεπει να κρατατε της αποδειξη της τραπεζας μαζι μας!!!

σχετικα με την προσφυση , για αλλη μια φορα θα ειναι σε πολυ καλα επιπεδα , και τα μετρα θα ειναι ακομη περισσοτερα.


καλο αγωνα σε ολους....


ΟΜΑΕ......210 6068891 στα γραφεια της Ελπα για αμαξια

Εδώ θα βρήτε την αίτηση και το ιατρικό έντυπο : http://www.omae-epa.gr/form/61
Η αίτηση και οι γιατροί όλοι περασμένοι από Δημόσιο Νοσοκομείο, στα κατά τόπους γραφεία της ΕΛΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: