Η Subaru έκανε γνωστό ότι αποσύρεται από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ενώ είχε προηγηθεί ανάλογη κίνηση από τη Suzuki. Πάντως, η αγωνιστική ομάδα της Subaru δεσμεύτηκε να συνεχίσει να υποστηρίζει τις ιδιωτικές της ομάδες ράλι, ενώ δεν απέκλεισε να επιστρέψει με δική της ομάδα το 2010, όταν τα αυτοκίνητα ράλι που θα συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, θα είναι βασισμένα στα σημερινά της κατηγορίας Super 2000.
Σε κάθε περίπτωση, το κλείσιμο της Subaru World Rally Team αφήνει ξεκρέμαστους τους δύο οδηγούς της, Πέτερ Σόλμπεργκ και Κρις Άκτινσον, κα το WRC με μόλις δύο κατασκευαστές, τη Ford και τη Citroen, οι οποίες αμφότερες έχουν δεσμευτεί πως θα συνεχίσουν το 2009.Δεν είναι όμως μόνο η οικονομική κρίση και τα προβλήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως.Η μητρική εταιρία, Fuji Heavy Industries, συνεκτίμησε το γεγονός ότι η ομάδα είχε εκπληρώσει τους στόχους της τόσο στο αθλητικό κομμάτι όσο και στο πεδίο του μάρκετινγκ.
Στο 20 χρόνια συμμετοχής της στο WRC, η Subaru κέρδισε έξι τίτλους, τρεις σερί στους κατασκευαστές από το 1995 ως το 1997 και τρεις στους οδηγούς, με τους Κόλιν ΜακΡέι (1995), Ρίτσαρντ Μπενρς (2001) και Πέτερ Σόλμπεργκ (2003).Όμως τα τελευταία χρόνια είχε περιπέσει σε αγωνιστική παρακμή, καθώς είχε να κερδίσει αγώνα από το Ράλι Μεξικού του 2005.Ρόλο στην αποχώρησή της φαίνεται πως έπαιξε και η απόφαση της FIA, τα αυτοκίνητα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι να είναι αποκλειστικά της κατηγορίας Super 2000 από το 2010.
Η Subaru δε διέθετε κάποιο τέτοιο μοντέλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου